Бізнес, який розвивається під час карантину

29.04.2020 0 Редакция NS.Writer

Банкіри з Уолл-Стріт прогнозують, що через пандемію коронавірусу світова економіка втратить понад 5 трлн дол протягом наступних двох років. Поки велика частина бізнесу готується до найглибшої за останні сто років рецесії, окремі компанії ростуть, як на дріжджах.

«Економічна правда» зібрала приклади компаній в Україні, для яких пандемія стала трампліном, а не гирями на ногах.

«Епіцентр». Продажі деяких товарів зросли в 50 разів

Індустрія: роздрібна торгівля

Дохід: 41,5 млрд грн, 2018 рік

Прибуток: 3 млрд грн, 2018 рік

Штат: 25 тис співробітників, 2019 рік

Кількість магазинів: 61, 2019 рік

Незважаючи на загальний карантин, найбільше торгово-роздрібне підприємство України з оборотом 28 млрд грн у 2016 році продовжує працювати в офлайн-режимі.

Підприємство не розкриває бізнес-показники фізичної роздрібної торгівлі, проте в результаті введення карантину обсяг продажів деяких товарів в онлайн-підрозділі «Епіцентру» зріс в 50 разів.

Офлайн-підрозділ «Епіцентру» працює, хоча робота будівельних магазинів в Україні заборона. Не закрився і будівельний гіпермаркет «Леруа Мерлен».

У пресслужбі «Епіцентру» стверджують, що встановлених Кабміном заборон вони не порушують: супермаркети на карантині функціонують як мережа господарських магазинів, які забезпечують населення товарами першої необхідності.

У компанії запевняють, що відділи з товарами не першої необхідності в «Епіцентрі» закриті, а охорона пропускає в торговий зал тільки покупців, які прийшли за товарами першої необхідності. Проте, за даними джерел ЕП, у магазині продається все, у тому числі будівельні матеріали.

У пресслужбі кажуть, що в інтернет-магазині «Епіцентру» продажі масок, бинтів і рукавичок зросли в 50 разів, медичних препаратів — у 17 разів, фарб — у сім разів, засобів контрацепції — у 5,5 разу, дезінфекторів та антисептиків — у чотири рази.

«Кількість замовлень в epicentrk.ua з 12 березня, з початку карантину, збільшилася на 83% порівняно з попереднім місяцем. Це пов’язано із самоізоляцією населення, збільшенням частки інтернет-торгівлі та обмеженістю в роботі стаціонарних магазинів «Епіцентру», — заявив директор департаменту диджитал-маркетингу компанії «Епіцентр К» Андрій Труш.

«Укрпошта». Має намір найняти 3 тис фахівців

Індустрія: поштовий зв’язок

Дохід: 8,2 млрд грн, 2019 рік

Чистий прибуток: 600 млн грн, 2019 рік

Штат: 72 тис співробітників, 2019 рік

Кількість відділень: понад 11 тис, 2019 рік

«Під час карантину „Укрпошта“ не припиняє наймати працівників, а навпаки — готова забезпечити постійною роботою різних спеціалізацій понад 3 тис фахівців: начальників, операторів поштових відділень, листонош, регіональних менеджерів, аналітиків.

Компанія готова прийняти кандидатів, які шукають роботу за сумісництвом на період карантину», — повідомляє пресслужба поштового оператора.

Найбільш актуальними на час карантину є сортувальники, водії, оператори поштового зв’язку, листоноші. «Укрпошта» пропонує сортувальникам оклад з преміями від 5,2 тис грн до 12,3 тис грн, водіям — 5,8-25 тис грн, операторам — 4,7-11 тис грн, листоношам — 4,7-8,5 тис грн.

Фриланс або смерть: як виживати в умовах пандемії, п’ять історій
Нижній поріг заробітної плати дорівнює мінімальному щомісячному розміру посадового окладу, вищий — щомісячному розміру посадового окладу з урахуванням премій. Дані можуть відрізнятися залежно від регіону.

Новим працівникам обіцяють ті ж умови, що мають нинішні співробітники. Їх забезпечать засобами індивідуального захисту, а працівники, які будуть контактувати з клієнтами, отримають 15-відсоткову надбавку.

Також передбачена медична страховка, 25 тис грн, у разі захворювання коронавірусом з ознаками дихальної недостатності.

Rozetka. Продажі деяких товарів зросли на 280%

Індустрія: електронна комерція

Виручка: 6 млрд грн, 2017 рік

Чистий прибуток: 8,9 млн грн, 2017 рік

Штат: 4 тис співробітників, 2020 рік

Кількість відвідувачів: 789 млн, 2018 рік

Кількість відвідувачів за день: 2,5 млн

«Раніше люди замовляли телефони, зараз — тонни гречки, макаронів і мийних засобів. Раніше в чеку були один-два дорогі товари, зараз може бути два десятки товарів першої необхідності. Операційні витрати з’їдають прибуток. Це складно, але ми не скаржимося. Для нас важливо зберегти бізнес і команду», — каже засновник Rozetka Владислав Чечоткін.

Зростання продажів у Rozetka.ua: товари для фітнесу — на 250%, товари для творчості — на 280%, книги — на 40%, настільні ігри — на 156%, сухі сніданки, макарони, крупи, товари особистої гігієни, корми для тварин — на 200%. Скорочення продажів: побутова техніка та електроніка — на 37%.


Поделиться статьей:

                               

Подписаться на новости:




В тему: