Анкара хоче встановлювати українські двигуни на свої гелікоптери

17.03.2021 0 Редакция NS.Writer

Туреччина хоче встановлювати українські авіаційні двигуни на свої ударні гелікоптери.

| Newssky.com.ua

T129 Atak Faz-2 здійснив перший політ Фото: Анадолу

Як пише mil.in.ua з посиланням на DefenceTurk, про це заявив генеральний директор компанії TAI (Turkish Aerospace Industries) Темел Котиль.

Перший політ 11-тонний гелікоптер T929 ATAK-II здійснить у 2023 році.

Вибір на користь українських авіабудівельників обраний через відсутність наразі у Туреччини альтернативи, а співпраця з західними компаніями може припинитися через чергові геополітичні виклики.

Така історія вже була з силовою установкою до танку Altay і тому зараз офіційна Анкара хоче убезпечити себе від подібного в майбутньому.

ATAK-II, відноситься до 11-тонних гелікоптерів і може нести 1500 кг озброєння та боєприпасів.

Розробка важкого ударного гелікоптеру T929 стартувала у 2019 році з підписання угоди між SSB та TAI на реалізацію програми Ağır Sınıf Taarruz Helikopter (з турецької — бойовий гелікоптери важкого класу).

Деякі технічні характеристики озвучені для нового гелікоптеру:

– Вага — 11 тонн

– 2 газотурбінних двигуна

– Тандемна кабіна

– Можливість використання у спекотному кліматі

– Стійкий до факторів навколишнього середовища

– Сучасні можливості РЕБ

TAI вже має досвід виробництва та модернізації ударних гелікоптерів — для турецької армії зараз відбувається виробництво ліцензованої копії італійського гелікоптера AW129, що в Туреччині відомий як T129 ATAK та вагою у 5 тонн.

Також з 2017 року компанія займається розробкою 6-тонного ударного гелікоптеру T629, що повинен буде зайняти нішу між легкими ударними T129 ATAK та перспективним важким ATAK 2.

У 2019 компанія захистила проєкт вертольота і приступила до збірки першого льотного зразка машини.

На презентації модель вертольота була оснащена макетами протитанкових ракет L-UMTAS. Додатково вертоліт оснастили макетами пускових установок некерованих ракет калібру 70 мм.


Поделиться статьей:

Подписаться на новости:




В тему: