400 тысяч євро інвестицій залучив конкурент monobank cервіс QR-меню Choice

13.10.2021 0 By NS.Writer

Чеська інвесткомпанія Reflex Capital вклала в фудтех-стартап Сhoice Олексія Ільяша і Володимира Оляніцького 400 000 євро, dev.ua.

Як повідомляє Forbes, розробник QR-меню для ресторанів Choice підняв інвестиції від Reflex Capital. Першочергово компанії потрібні гроші, щоб закріпитися на європейських ринках. У стартапу є клієнти в 25 країнах, але більшість з України та Чехії. У найближчих планах — наростити присутність в Угорщині, Польщі, Німеччині та Великобританії.

Друга причина — запуск нової послуги. Зараз Choice заробляє тільки на платній підписці від кафе і ресторанів на їхньому онлайн-меню. Після цього раунду компанія планує також запустити оплату через QR-коди та отримувати дохід від відсотків за транзакції.

«Ми пропонуємо стандартну банківську ставку по відсотках», — розповів Forbes Ільяш. Коли обіг збільшиться, партнери планують домовитися із банками про більш вигідні умови й отримувати до 0,5% кешбека.

Choice прагне запустити свій сервіс раніше за конкурентів — в середині жовтня. До цього стартап збирався запускати оплату замовлень біля столу через QR-меню тільки у 2022-му.

Ільяш з Оляніцьким запустили сервіс онлайн-меню Choice у травні 2020 року, коли їхні основні туристичні бізнеси стали на паузу через карантин. Фаундери ведуть бізнес на дві країни — 35 осіб команди розділені між офісами в Україні та Чехії. До жовтня 2021 року їхнє QR-меню, рішення для самовивозу і доставки, підключили 5 000 закладів.

Всього на рахунку стартапу €700 000 інвестицій. Перших €100 000 у створення MVP вклали британський Seedcamp і чеський J&T Ventures. Ще €200 000 Choice отримав від чеської інвесткомпанії Reflex Capital. Всі вони минулі інвестори іншої компанії Ільяша — онлайн-сервісу із бронювання готелів для туристичних операторів Davinci Travel System. І тепер Reflex Capital вклав ще €400 000.

У березні 2021 року виторг компанії досяг $20 000 на місяць, поточні показники фаундери не розкривають. «Ростемо на 10-15% на місяць», — говорить Оляніцький. Forbes припускає, що за пів року Choice вдалося наростити обіг до $35-45 на місяць. Choice оцінили дорожче $5 млн, каже Ільяш. Найближчим часом вони з партнером планують закрити раунд на $5 млн.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: