3 речі, які ви повинні знати, якщо думаєте розпочати бізнес просто зараз

27.10.2020 0 Редакция Steelgrey
  • Під час пандемії все більше початківців-підприємців вирішують нарешті розпочати власний бізнес.

  • Це може бути чудовий час для початку бізнесу, якщо ви уникнете загальних розповсюджених помилок.

  • Переконайтесь, що ви надаєте людям те, що їм потрібно, створюєте безпроблемний досвід і обов’язково підвищуєте цінність — приносите певний приємний сюрприз досвіду клієнтів.

| Newssky.com.ua

Про це ділиться у businessinsider  авторка, Кімберлі Лучт – бізнес-тренер, яка допомагає жінкам заробити свої перші шестизначні числа, займаючись улюбленою справою. Далі її пряма мова.

“Сьогодні я звільнився з роботи, і, хоч я і дещо занепокоєний, знаю, що це призведе до ще кращого. Я йду ва-банк у свій бізнес”.

Ось що послав мені один із моїх тренерських клієнтів кілька місяців тому у розпал повноцінної пандемії. Це тенденція, яку я спостерігала з березня: початківці підприємці використовують цей час як можливість залишити роботу, яка вже не відповідає контексту, а потім відкрити власний бізнес.

Також спостерігається тенденція до зростання кількості людей, які використовують звільнення як катапульту, щоб розпочати свій підприємницький шлях. Візьмемо, наприклад, Олександру Етрідж, яка була звільнена у липні і прийняла це як знак того, що настав час розпочати службу підготовки їжі на рослинній основі:

«У дні після звільнення я шукала вакансії у всіх галузях, які мене цікавили, але жодна не здавалася прийнятною – або навіть хорошою. Мені не треба було багато часу, щоб зрозуміти, що кожна посада, яку я побачила, помилкова від початку з тієї ж причини: навіть якщо робота відповідала моїм інтересам або навичкам, це не було моїм баченням», – сказала вона мені. «Я знала, що мені потрібна свобода вибору в моїй роботі, від моїх робочих годин до проектів і клієнтів, яких я беру, і я знала, що у мене не буде тієї гнучкості, яку я хотіла, як чийсь співробітник».

Вона безумовно не єдина, хто так думає, особливо у теперішніх обставинах. За даними Бюро перепису населення США, за перші три квартали 2020 роки кількість заявок на відкриття бізнесу перевищила 3,3 мільйона – у порівнянні з 2,7 мільйона на той же момент у 2019 році.

По мірі того, як ринок праці змінюється і змінюється, приваблює не тільки свобода і незалежність підприємництва, а й безпека, яку дає володіння і ведення власного бізнесу. Вас не може звільнити ніхто, крім вас самих!

При цьому в нестабільні економічні часи підприємці захочуть уникнути деяких пасток. Ось три ключа, які нові власники бізнесу захочуть інтегрувати.

1. Створіть товар або послугу, які люди “повинні мати”

Фактор “треба мати” має вирішальне значення в той час, коли люди трохи вагаються витрачати свої гроші. Однак пам’ятайте, що бажання та потреби виходять за рамки найнеобхідніших речей, таких як їжа, туалетний папір та дезінфікуючий засіб для рук. Ось декілька запитань, які слід задати собі, щоб ви могли скористатися бажаннями людей, щоб вони могли без вагань придбати ваш товар чи послугу.

  • Що зробило б вашу пропозицію зовсім непереборною?
  • Які конкретні результати дає ваш продукт або послуга, яких немає більше ніде?
  • Що заважає вашому ідеальному клієнту або покупцю спати ночами і як ви можете вирішити цю проблему?

Люди завжди купують речі, які є однозначно корисними, відволікаючими чи глибоко трансформуючими. Як підприємці, ми тут, щоб полегшити та покращити їхнє життя. Доки ваш маркетинг зосереджений на результатах, яких люди насправді бажають, доти ви готові діяти.

2. Зробіть досвід клієнта безшовним та без напруги

Якщо ваш ідеальний клієнт або клієнт відчуває себе “згорілим” або втомленим, останнє, що вони хочуть робити, це придбати або вкладати у щось надто складне. Дотримуйтесь цього контрольного списку, щоб переконатись, що плутанина або складність не будуть стримуючими чинниками для потенційних клієнтів.

  • Чи описано ваш товар або послугу чітко і по суті?
  • Чи отримують клієнти досвід цілісно, або наскільки їх обслуговування є бездоганним? Якщо ні, то що можна було б спростити?
  • Коли хтось купує у вас, чи потрібно зробити менше трьох кроків, щоб завершити покупку?

Коротше кажучи, вам потрібно зробити все, від опису продукту до процесу оформлення замовлення, простішим, ніж ви думаєте. Спантеличений покупець майже завжди скаже «ні».

3. Надайте більшу цінність

Немає нічого, що могло б викликати захоплення шанувальників більше, ніж елемент подиву і захвату. Якщо ви можете додати щось особливе і несподіване в замовлення чи послуги, які ви надаєте, це завжди плюс. Ось кілька запитань, щоб ви задумалися над тим, що це може бути.

  • Що я можу додати особливого, що не буде коштувати мені багато часу або грошей?
  • Чи є приховане бажання мого клієнта чи клієнта, яке я можу легко виконати?
  • Що б порадувало мого покупця або клієнта?

Я люблю говорити своїм клієнтам, щоб вони не давали обіцянок і не надавали більше, щоб ніколи не було розчарувань, тільки захоплені клієнти і покупці. Невилика кількість має велике значення, особливо просто зараз, тому проявіть творчий підхід і знайдіть дотепні способи виділитися.

Початок бізнесу – це таке прекрасне увиразнення і продовження вашого життя, і якщо ви розмірковували про це, зараз може бути ваш час.

Як сказала Етерідж: «Мені пощастило, що мене звільнили, тому що це дало мені дозвіл, який я щосили намагалась дати собі, щоб зміксувати речі, коли я відчайдушно потребувала більшого задоволення. З того часу мої рішення були спрощені, а моє почуття мети посилилося. Я почала свій бізнес. Я зробила ставку на себе, поки решта світу все ще не впевнені».

Поделиться статьей: