10 цікавих електромобілів для ентузіастів водіння

17.03.2023 0 By Chilli.Pepper

Можливо, електромобілі не сприймаються як транспортні засоби, які можуть задовольнити поціновувачів водіння, але є моделі, які надають перевагу отриманню задоволення від керування, публікує огляд newssky.com.ua із посиланням на makeuseof.

10 цікавих електромобілів для ентузіастів водіння

Якщо ви завзятий водій, який сумує за зникненням характерного, дзвінкого двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) в епоху електромобілів, ми склали список електромобілів, на яких вам все ще буде приємно їздити. Можливо, у них немає хрипкого вихлопу, але вони мають чудову керованість і, ймовірно, значно швидші, ніж ваш улюблений спортивний автомобіль, що працює на бензині.

Ось наша добірка з десяти електромобілів, які сподобаються ентузіастам, перерахованих у порядку зростання продуктивності.

1. Abarth 500e

Сівши за кермо Abarth 500, ви швидко зрозумієте, що його мелодійний чотирициліндровий турбодвигун домінує над усіма відчуттями. Тож не дивно, що для його електричного еквівалента, Abarth 500e, виробник доклав чимало зусиль, щоб надати йому характер автомобіля з ДВЗ.

Ось чому Abarth EV має штучно згенеровані звуки ДВЗ, які не тільки закачуються в салон через динаміки, а й відтворюються зовні, щоб кожен міг їх почути.

Про продуктивність не так вже й багато можна кричати, враховуючи відносно скромні 153 кінські сили від єдиного електродвигуна, але з часом розгону до 62 миль/год (100 км/год) у сім секунд, він досить швидкий для більшості поїздок.

Abarth неодмінно випустить більш потужні та екстремальні версії 500e, якщо врахувати досвід попередника, що працював на бензині. Але навіть з обмеженою потужністю їздити по звивистій дорозі має бути приємно, завдяки короткій колісній базі, липким шинам з надвисокими експлуатаційними характеристиками (UHP) та гострому рульовому управлінню, яке змушує автомобіль прагнути до поворотів.

2. Mini Cooper SE

Завдяки більшій потужності та більш низькій посадці водія, ніж у Abarth 500e, Mini Cooper SE менше грається з вихлопними газами для людей на тротуарі, а більше намагається швидко увійти в поворот. Завдяки одній з найгостріших рульових стійок серед усіх автомобілів на ринку, незалежно від ціни, електричний Mini Cooper надзвичайно охоче входить у поворот. Коли ви рушаєте з місця в середині повороту, ви відчуєте, як обертається задня частина, як у справжнього гарячого хетчбека.

На відміну від 500e, Mini не базується на спеціальній платформі для електромобілів, і одним з недоліків цього є відносно невелика батарея, яка забезпечує лише 145 миль пробігу в режимі WLTP. Враховуючи це, існує ризик, що ви не зможете доїхати на цьому автомобілі до своєї улюбленої дороги, де ви могли б дійсно насолоджуватися ним.

До того ж, будучи продуктом BMW, він також досить дорогий, особливо коли ви почнете додавати додаткові опції.

3. Tesla Model 3

10 цікавих електромобілів для ентузіастів водіння

Якщо вам більше до вподоби задній привід, то найдоступнішим і найвеселішим електромобілем з такою конфігурацією є всюдисуща Tesla Model 3. Американський виробник електромобілів не славиться створенням особливо спортивних транспортних засобів, але його найменша пропозиція, безумовно, є гідним електричним компаньйоном для “різьблення” каньйонів.

Модель 3 також швидка на прямій, незалежно від конфігурації двигуна та акумулятора, а 460-сильна модель Performance дійсно притискає вас до сидіння, як справжній спортивний автомобіль.

Доказом того, що Model 3 знайшла своїх прихильників, є велика кількість запасних частин, які можна замовити для покращення експлуатаційних характеристик.

4. Polestar 2 BST Edition 270

Коли Polestar 2 вперше з’явився на ринку, він отримав змішані відгуки від ентузіастів, які очікували, що на ньому буде веселіше, ніж насправді, проходити повороти на сільській дорозі. Однак з тих пір автомобіль отримав кілька оновлень, які покращили динаміку водіння всіх версій, а зараз існує навіть спеціальна версія, яка називається Polestar 2 BST Edition 270.

Як повідомляється, частина назви BST – це скорочення від слова “Beast” (“Звір”), а 270 означає виробничий номер цієї обмеженої серії. Два електродвигуни видають 470 кінських сил – стільки ж, скільки і у звичайної моделі. Однак він має унікальні 21-дюймові колеса, взуті в шини Pirelli P Zero, розроблені спеціально для нього, а також двосторонні регульовані амортизатори Öhlins і обов’язкову смугу прискорення, що проходить уздовж верхньої частини автомобіля.

5. Kia EV6

Незважаючи на те, що Kia EV6 – це щось середнє між звичайним хетчбеком і кросовером, з натяками на шолом штурмовика і вкрапленнями ралійного автомобіля, корейський автовиробник зробив все правильно. Він побудував модель на спеціальній 800-вольтній архітектурі EV під назвою E-GMP, а потім спроектував автомобіль таким чином, щоб ним було напрочуд цікаво керувати.

У своїй найпотужнішій версії, багатофункціональній EV6 GT, автомобіль має двомоторну установку потужністю 577 кінських сил, що дозволяє йому розганятися від 0 до 62 миль/год за 3,5 секунди та розвивати максимальну швидкість 161 миля/год (260 км/год). Він добре проходить повороти і чудово гальмує завдяки вдосконаленим гальмам. Крім того, він може похвалитися спортивними доповненнями в інтер’єрі, такими як кнопка режиму водіння на кермі та агресивні ковшоподібні сидіння з великими бічними підтримками.

6. BMW i4

BMW проробила велику роботу, перетворивши ICE 4 Series Gran Coupe на повністю електричний i4. Він має пристойну ефективність і хороший запас ходу, а керувати ним навіть краще і цікавіше, ніж Polestar 2 або Tesla Model 3.

Найпотужніша модель, i4 M50 (перший в історії електричний BMW з літерою M), важить близько 2,3 тонни – тож навіть з 544 кінськими силами він не буде найспритнішим автомобілем. Однак BMW відомий тим, що розробляє динамічні характеристики своїх автомобілів за дуже високими стандартами, і це підтверджується винятковим рівнем зчеплення з дорогою та врівноваженості в поворотах, незважаючи на вагу i4.

Композитор саундтреків до фільмів Ганс Циммер розробив звук прискорення, який ви чуєте в салоні i4, що додає ще один вимір до керування швидким електромобілем, а також допомагає передати відчуття швидкості (яке відсутнє у більшості електромобілів).

7. Porsche Taycan

Porsche Taycan – найвідоміший у світі спортивний електромобіль; низько посаджений спортивний седан, який не має спільної основи з автомобілем з ДВЗ. Як і Kia EV6, він побудований на спеціальній 800-вольтній платформі. Завдяки легендарній інженерії Porsche, він надзвичайно приємний у керуванні та потужний.

Porsche також пропонує два розміри акумуляторів і кілька конфігурацій двигунів, а також більш практичний кузов універсал. Незалежно від того, який з них ви оберете, досвід водіння буде чудовим. Навіть одномоторна модель початкового рівня приносить задоволення від керування завдяки гострому кермуванню, чудовому контролю над кузовом і прагненню обертатися навколо своєї осі в середині повороту (риса, притаманна справжнім спортивним автомобілям, але не притаманна іншим електромобілям).

8. Tesla Model S Plaid

Якщо ви шукаєте привабливий електромобіль з високими експлуатаційними характеристиками і великою потужністю, вам варто звернути увагу на Tesla Model S Plaid. Plaid отримує понад 1000 кінських сил від своєї тримоторної конфігурації і може досягти швидкості від 0 до 60 миль/год трохи більше ніж за дві секунди. Він досить добре поводиться на треку – для цього рекомендується модернізований комплект гальм і шин.

Model S Plaid також має виняткову цінність завдяки своїм характеристикам на прямих ділянках, але не очікуйте, що він зможе зрівнятися з Taycan на звивистій дорозі. Незважаючи на те, що він має набагато більшу потужність, ніж Porsche, останній є одним з найшвидших електромобілів на Нюрбургринг Нордшляйфе, випереджаючи Tesla майже на три секунди.

Багато хто також скаржився на рульове ярмо Plaid у стилі літака, яке ускладнює водієві впіймати задню частину, коли вона вислизає. Ярмо може виглядати круто, але крім того, що воно дозволяє краще бачити кластер цифрових датчиків, багатьом ентузіастам воно не подобається, тому що воно непрактичне для енергійного водіння. На щастя, Tesla тепер пропонує і звичайне кермо.

9. Lucid Air

Lucid – новачок на ринку електромобілів, але його перша пропозиція, седан Air, є надзвичайно цікавою для водіння. Насправді, це, можливо, єдиний доступний спортивний седан, який може забезпечити відчуття, подібні до Porsche Taycan – хоча він не такий екстремальний, як німецький автомобіль, і трохи більше орієнтований на комфорт.

Існує екстремальна версія седана, Air Sapphire, яка має тримоторну конфігурацію (як Model S Plaid), з двома двигунами, що живлять задню вісь, по одному на кожне колесо. Як і у Tesla, його сумарна потужність перевищує 1200 кінських сил, тому він такий же швидкий на прямій. Але покажіть йому поворот, і Air відчуває себе спортивним і прагне повернути, в той час як Model S вимагає трохи більше зусиль і корекції рульового управління, щоб пройти той самий поворот на порівнянній швидкості.

10. Rimac Nevera

Якщо ви шукаєте електромобіль з найкращими характеристиками, зверніть увагу на Rimac Nevera. Однак тільки мільйонерам потрібно подавати заявку – це один з найдорожчих електромобілів. Цей електричний гіперкар хорватського виробництва має майже 2 000 кінських сил, і ніщо інше на дорозі (або навіть на треку, якщо вже на те пішло) не зможе з ним зрівнятися.

Він розганяється до 62 миль/год менш ніж за дві секунди, а до 186 миль/год (300 км/год) йому потрібно лише 9,3 секунди. Небагато автомобілів є достатньо швидкими, щоб налякати вас на прямій лінії своїм стрімким прискоренням, але Nevera – один з них.

Будучи спеціально розробленим автомобілем, створеним для того, щоб залучати водія і добре поводитися на треку, він любить ковзати, але він був спроектований так, щоб відчувати себе прогресивним і нейтральним завдяки безлічі електронних допоміжних засобів (без яких автомобіль, ймовірно, був би майже некерованим).

Спортивних електромобілів напрочуд багато

Автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння показали нам, що водіння може бути як функціональним, так і веселим, але ця добірка електромобілів доводить, що спортивні автомобілі будуть жити і в епоху електромобілів. Ці два типи транспортних засобів мають свої відмінності, але електромобілі здатні забезпечити гострі відчуття для водіїв-ентузіастів.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: