Теорія управління, яку Джон Доерр вважає однією з найбільш доведених за 50 років

  • Відомий венчурний капіталіст Джон Доерр у своїй книзі «Вимірюйти те, що має значення» наводить теорію, яка, за його словами, була підтверджена як «одна з найбільш перевірених і доведених ідей» в теорії управління.

  • Він стверджує, що важкі цілі забезпечують більшу продуктивність, ніж легкі цілі, і чим більш конкретним є формулювання важкої мети, тим вищий рівень продуктивності.

  • Ця теорія вплинула на процес визначення цілей та основних результатів, що використовуються деякими з найбільш успішних технологічних компаній, і вона була частиною повідомлення, яким Доерр поділився з Ларрі Пейджем та Сергієм Бріном в перші дні роботи Google.

Джон Доерр про теорію управління

Джон Доерр. ©fortune.com

 

Таку новину опублікував businessinsider.

Отримання максимального ефекту від людей може бути настільки ж простим, як встановлення більш важких цілей замість легких, згідно з теорією управління, яку венчурний капіталіст Джон Доерр називає «однією з найбільш випробуваних та перевірених ідей у всій теорії управління» за останні 50 років.

Ця теорія була підготовлена професором психології університету штату Меріленд ім. Едвіна Локка у 1968 році і описана десятиріччями пізніше в книзі Доерра «Вимірювати те, що має значення». В ній пояснюється міркування про обгрунтування Цілей та Ключових результатів (OKR) — процес налаштування цілей, широко відомий застосуванням компаніями, такими як Google, MyFitness Pal і Intel.

Теорія пояснює, що важкі цілі «стимулюють продуктивність більш ефективно, ніж легкі цілі», і що «конкретні жорсткі цілі» виробляють більш високий рівень результатів, «ніж нечітко сформульовані». Близько 90% з тисячі досліджень, проведених за теорією Локка, підтверджують, що продуктивність покращується шляхом створення чітко визначених цілей.

Хоча це, здається, очевидне рішення на папері, Доерр вважає, що працівники часто заохочуються до простого створення цілей заради їх наявності, що призводить до зменшення ентузіазму. Антидотом до нестачі ентузіазму є залучення/зобов'язання працівників, і він вказує на дворічне дослідження «Делойт», в якому визначено, що жоден одиничний чинник не має більшого впливу на формування ентузіазму, ніж «чітко визначені цілі, які записані та вільно прийняті».

Це теорія, вважає Доерр, «безсумнівів вплинула на Енді Гроува», батька процесу ОКР, і була частиною власного повідомлення Дерра Ларрі Пейджу та Сергію Бріну в перші дні роботи Google.

Поширити / Поделиться:

В тему:

,

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

UkrNET - поисково-информационный ресурс