Софт віртуальної реальності Марсу виграє премію НАСА

13.10.2018 0 By Chilli.Pepper

Програмне забезпечення змішаної реальності, що дозволяє вченим і інженерам практично ходити по Марсу, нещодавно отримало нагороду НАСА 2018 за програмне забезпечення року повідомляє astrobio.

image.png

Скрін від OnSight, відзначенного нагороди програмного забезпечення 2018 року, розробленого Лабораторією реактивного руху НАСА у співпраці з Microsoft. OnSight використовує дані реального марсоходу для створення 3D-моделювання середовища Марсу, де вчені-місіонери можуть “зустрітися”, щоб обговорити операції марсоходу. Фото: NASA / JPL-Caltech

 


 

OnSight використовує образи з марсоходу Curiosity НАСА, щоб створити тривимірну 3D модель ландшафту, що дозволяє користувачам “вештатись” по фактичним дюнам і долинам, дослідженим роботом. Мета програмного забезпечення, співпраця між Microsoft і JPL у Ops Lab, полягає в тому, щоб наблизити вчених до досвіду роботи в цій галузі. На відміну від геологів на Землі, які можуть стати впритул і особисто на місцевість, яку вони вивчають, марсіанським геологам складніше візуалізувати своє середовище за допомогою 2D-зображень з Марсу.

“Почуття, що ви стоїте на Марсі, дійсно дає вам інше відчуття планети, ніж просто дивитися на картинки”, – сказав Паркер Аберкромбі, лідер команди OnSight. “І я думаю, що це дійсно потужний спосіб залучити людей в такі місця, які вони фізично не можуть відвідати”.

“Можливість візуалізувати подорожі Curiosity і фактично прогулюватися ними до того, як ми дійсно зробимо це за допомогою марсоходу, дуже корисна, адже вона дає мені уявлення про те, наскільки безпечним або складним буде ландшафт”, – сказала Абігейл Фрейман, член наукової команди Curiosity.

Крім вивчення геології Марсу, програмне забезпечення дозволяє вченим у будь-якому місці “зустрічатися” на Червоній планеті з аватарами, які можуть ходити, вказувати і взаємодіяти один з одним.

Ці віртуальні поїздки допомагають науковим групам вивчати марсіанську геологію з використанням даних Curiosity в умовах спільної роботи. В майбутньому OnSight буде адаптований для марсоходу Mars 2020 і може застосовуватися в інших екстремальних середовищах, які важко відвідувати.

“Я відчуваю, що OnSight розвинувся в усі ці різні подшляхи”, – каже Аліса Вінтер, дослідник з OnSight. “Мова йде про вчених, але також про створення платформи доступною кожному”.

Космонавт “Аполлон-11” Базз Олдрін (праворуч) і Еріс Хайнс з Лабораторії реактивного руху НАСА в Пасадені, штат Каліфорнія, пробують гарнітуру змішаної реальності Microsoft HoloLens під час попереднього перегляду “Destination: Mars” в комплексі Kennedy Space Center у Флориді. Заснований на OnSight, інструмент, створений JPL, “Destination: Mars” дозволяє гостям відчувати Марс з голографічними версіями Aldrin і Hines як путівників. Фото: NASA / Чарльз Бабир

 


 

Команда працює над тим, щоб зробити версію програмного забезпечення доступною для громадськості. Виставка, присвячена досвіду OnSight, “Місце призначення: Марс”, мала обмежений час роботи в Центрі відвідувачів Центру Космічного центру Кеннеді в 2016 році. “Марс доступу”, спільна робота Google, заснована на WebVR, була представлена в 2017 році і запускається на настільному браузері.

Програма НАСА Software of the Year of the Year нагороджує краще програмне забезпечення, розроблене НАСА. “Для нас велика честь отримати таке визнання і ми вдячні за інвестиції, які організація внесла на підтримку цієї нової технології”, – сказав Аберкромбі.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: