Ілон Маск ділиться планами по колонізації Марса і створенню аерокосмічних перевезень

Протягом багатьох років Ілон Маск і компанія, яку він заснував для зниження загальних витрат на освоєння космосу (SpaceX), утримують лідерство в розробці приватного космічного польоту, говориться в звіті universetoday.

Засновник SpaceX сказав, що планована міжпланетна транспортна система буде скорочена, щоб вона могла виконувати ряд завдань, які потім будуть оплачувати майбутні марсіанські місії. Автори: AFP / Peter Parks

Крім набуття світової популярності багаторазовими ракетними випробуваннями і розробкою космічних апаратів наступного покоління, Маск також привернув велику увагу до своїх довгострокових планів.

Ці плани були предметом презентації, зробленої в п'ятницю, 29 вересня, під час Міжнародного конгресу астронавтів (МАК), який проходив з 25 вересня по 29 вересня в Аделаїді, Австралія. В ході презентації Маск докладно розповів про свої плани відправити вантажні судна на Марс до 2022 року і провести регулярні аерокосмічні поїздки між великими містами на Землі.

Презентація мала влучну назву «Making Life Interplanetary» ( «Створення межпланетарного життя»), і в ній були представлені останні новини про поточні спроби SpaceX створити Міжпланетну транспортну систему (ITS). Ця масивна ракета, якій також належить кодова назва BFR (Big F *** ing Rocket), була центральною частиною довгострокової мети Маска — послати колоністів і вантажі на Марс в найближче десятиріччя.

Враження художника про те, як ITS (BFR) проводить службу на МКС. Джерело: SpaceX

 

Як зазначив Маск, здатність проводити регулярні поїздки на Марс і створення аерокосмічної транспортної системи нерозривно пов'язані. У той час як колонізація Марсу передбачає створення парку масивних ракет, регулярні аерокосмічні поїздки будуть спрямовані на фінансування їх будівництва. Коротше кажучи, скорочену версію ITS можна було б використовувати для транспортування людей з локації і в локацію на Землі з Низькоземной орбіти (LEO).

Як пояснив Маск при повному залі на глобальному зборах експертів по космосу в Аделаїді:

«Найголовніше ... це те, як я думаю, що ми з'ясували, як платити за (BFR). Який повинен бути менший вантажний відсік, він все ще досить великий, але такий, який може ... робити все, що необхідно для більшої активності на орбіті Землі».

Маск також вказав, що його компанія розробляє компоненти для ITS (BFR), а будівництво першого судна почнеться через шість-дев'ять місяців. Він висловив упевненість, що принаймні два судна можуть бути завершені приблизно через п'ять років, після чого почнеться перевезення вантажу на Марс. До 2022 року, заявив він, ці кораблі будуть відправлені на Червону планету з метою знайти найкраще джерело води.

Це джерело води буде життєво важливим для виробництва ракетного палива (гідразину) необхідного для майбутніх місій з повернення. Воно також може слугувати джерелом питної води для колонії, яку має на увазі Маск. Інші цілі будуть включати транспортування ключової інфраструктури на Марс, що означає надання необхідного обладнання для забезпечення енергією, життєзабезпечення і видобувних робіт для майбутніх місій.

Вражаючі враження художників від Moon Base Alpha, передбачуваного місячного аванпосту SpaceX, який буде забезпечений BFR. Кредит: SpaceX

 

За цим підуть чотири судна, що будуть готові до подорожі до 2024 року, і які будуть розраховані на перевезення людей, обладнання та матеріалів на Марс. Природно, що ціни на ці ракети і поїздки, які вони здійснять, були б досить приголомшливими. Проте, Маск також виклав ряд заходів, до яких ITS буде залучений, щоб фінансувати місії Марса.

До них відносяться запуск супутників, обслуговування Міжнародної космічної станції і проведення місій на місячну поверхню. Крім цього, Маск також пояснив, як ракети (або менша їх версія) можуть забезпечити аерокосмічні польоти між великими містами в рекордні терміни. За його розрахунками, стверджував він, такі рейси можуть переправляти клієнтів між Бангкоком і Дубаєм всього за 27 хвилин, або між Токіо і Делі за 30 хвилин.

Як пояснив Маск, ця форма транспортування через LEO дозволить усунути безліч проблем, пов'язаних з регулярним рухом:

«Як тільки ви вийдете з атмосфери, це буде так само ніжно, як шовк, без турбулентності, без нічого. Немає погоди ... і ви можете дістатися до більшості далеких місць менше ніж за півгодини. Якщо ми будуємо цю річ, щоб дістатися на Місяць і Марс, тоді чому б не піти в інші місця на Землі.

Для тих, хто згадує пропозицію Маска у 2013 році про «п'ятий спосіб транспорту», ​​напевно, чує певні відголоски його модуля Hyperloop (Гіперпетлі). Засоби транзиту, які приносять користь від зниження опору повітря, зменшують шум і можуть забезпечити людям доставку до місця призначення за дуже короткий час. Звичайно, як і у всіх авіаційно-космічних підприємствах, існує питання про те, скільки буде коштувати окремий квиток. Але для тих, хто міг би собі це дозволити, зручність і новинка виключно б коштували того!

 

Анимация, показывающая предполагаемый рост колонии на Марсе. Источник: SpaceX

Крім питань вартості, існують численні інженерні та технічні проблеми, які спричинять за собою останні пропозиції Маска. Через природу орбіт подорожі між Землею і Марсом можуть проходити тільки раз в два роки. Крім того, для досягнення Марсу буде потрібно кілька місяців, і протягом цього часу ITS і його екіпаж будуть піддаватися впливу значної кількості радіації.

Такі проблеми не є новими, а також є основною частиною запропонованих екіпажних місій НАСА на Марс, які планується розпочати в 2030-х роках. І рішення великих проблем навряд чи новина для Маска. Незалежно від того, чи були вони розробкою багаторазових ракет, електромобілів або Hyperloop, Маск відомий своєю здатністю знаходити рішення проблем і надихати інших на це.

Тижневий щорічний Міжнародний конгрес астронавтів, який завершився в п'ятницю, продемонстрував, що космічні агентства і приватні компанії з усього світу діляться своїми планами на майбутнє освоєння космосу. Вони включають нещодавню угоду між російським космічним агентством (Роскосмо) і НАСА про розробку першої космічної станції на ціслунарній орбіті, яка полегшила б місії на Марс і за її межі (наприклад, Deep Space Gateway).

Інші плани включали місії на Місяць і Марс в найближчі десятиліття. Очікується, що між НАСА, ЕСА, Роскосмос, IRSO, CNSA і JAXA, складові орбітальні, мандрівні і навіть екіпажні місії вийдуть у космос в 2020-х і 2030-х роках. Після десятиріччь серйозного затишшя здається, що ми починаємо нову еру космічних досліджень.

У той же час, подивіться відео Маска про свою пропозицію використовувати ракети ITS для проведення аерокосмічних поїздок по всьому світу:

Part 2

A post shared by Elon Musk (@elonmusk) on

І не забудьте подивитися запис прямої трансляції події IAC:


В тему:

,
UkrNET - поисково-информационный ресурс