Google також знайшов докази впливу Росії на американські вибори

Gmail, YouTube та інші платформи також зазнали впливу, згідно із повідомленням engadget.

Google лого у Нью Йроку. Фотографія Річарда Левіна / Corbis через Getty Images

 

І ти, Google?

Пошуковий і рекламний гігант Google знайшов докази того, що російські агенти купували рекламні компанії на YouTube, в пошуку Google, в Gmail та в рекламній мережі DoubleClick, про які неназвані джерела повідомили в Washington Post. Це означає, що російські агенти просочились у всі великі рекламні фірми в Силіконовій долині, оскільки Facebook та Twitter нещодавно виявили подібні атаки. Проте, об'яви Google, як повідомляється, не були придбані тією самою групою, яку пов'язують з Володимиром Путіним і яка купила об'яви на Facebook, це означає, що проблема може бути більш ширшою, ніж думають.

Хоча Google не коментував історію для Post, її джерела стверджують, що компанія проводить розслідування об'яв, вартість яких не менше 100 000 доларів, щоб побачити, чи вони надходять від тролів чи російських державних агентів. Компанія раніше стверджувала, що втручання Росії у вибори не є проблемою Google, повідомляючи WaPo, що «завжди існує моніторинг за зловживанням або порушенням нашої політики, і ми не бачили ніяких доказів того, що подібна рекламна кампанія була запущена на наших платформах».

На сьогоднішній день Google ухилявся від багатьох критичних зауважень, які впали на Facebook і, меншою мірою, Twitter. Марк Цукерберг був змушений вибачитися за частину своєї соціальної мережі у російській дезінформації, яка, можливо, вплинула на результати президентських виборів. «Заклики [ідея дезінформації на Facebook] божевільні були зневажливими, і я шкодую про це», сказав він наприкінці минулого місяця.

За словами критиків, меу-кульпа Цукерберга майже не достатньо. З огляду на більшу інформаційну площу, зараз з'ясовується, що Росія обережно намагалася використати соціальні розбіжності в США, розділячи виборців у вирішальних штатах. Критики розгнівані на те, що Facebook не покаже зміст російської реклами для широкої публіки, а багато різних голосів закликають до більш жорсткого державного регулювання компанії.

У той же час Twitter закрив 201 обліковий запис, пов'язаний з Інтернет-дослідницьким агентством, фірмою з  російськими зв'язками, які витратили понад 274 000 доларів на рекламу. Google виявив потенційну російську рекламу, об'єднавши російські облікові записи Twitter із тими, що використовуються для покупки оголошень на своїх сервісах, як повідомляється, без дозволу Twitter.

Розслідування Google все ще перебуває на ранніх стадіях, тому кількість рахунків і доларових цифр поки невідома. Одна дослідницька група вважає, що виборчий вплив російських груп на Twitter, Facebook та інших мережах насправді мали дещо занижені цифри у звітах. Джонатан Олбрайт повідомив Post, що регулярні повідомлення, а не тільки платні рекламні оголошення були помічені сотні мільйонів разів, набагато частіше, ніж повідомлялося Facebook.


В тему:

,
UkrNET - поисково-информационный ресурс