Електромобиль у сонячній автогонці на 3000 км

27.09.2017 0 By Chilli.Pepper

Електричний автомобіль, спроектований і побудований інженерами-студентами UNSW з Сіднея, на шляху до участі у світовому сонячному челенджі, повідомляє designboom.

Всі фото © sunswift

 

«Sunswift violet», плавної форми чотиримісний автомобіль, покинув Сідней у середу і відправився у подорож на відстань 4300 км (2762 м) до Дарвина, де він буде змагатися в світовій сонячній гонці Bridgestone. Услід за «eVe» транспортним засобом без викидів, це шостий автомобіль, створений сонячною командою «Sunswift», побудований для практичності, швидкості та стійкості, що поєднує в собі інноваційні технології з сучасним комфортом.

«Sunswift violet» кине виклик 47 командам з 21 країни у гонці на 3021 км (1877 миль) від Дарвіна до Аделаїди, яка розпочнеться у понеділок, 8 жовтня 2017 року. Максимальна швидкість 130 км / ч (81 миль на годину) і відстань всього на 800 км (497 мл), роботи тільки на сонячних батареях встановлених на даху. Це також спортивні модульні літієво-іонні батареї, що зберігають енергію від сонця; рухаючись тільки на своїй батареї, він долає дальність 400 км (249 м). Автомобіль використовує близько 7 кВт кінських сил на швидкості 110 км / ч (68 миль на годину) із двох двигунів потужністю 1,5 кВт, які працюють з коефіцієнтом 98%. З кулеподібним монококом з вуглецевого волокна, електричний автомобіль важить менше 400 кг. І тому, що хороша аеродинаміка життєво важлива в прагненні до енергоефективності, у “Sunswift violet” коефіцієнт опору нижче 0,2, кращий, ніж у більшості автомобілів на ринку.

Під час проходження гоночних випробувань на швидкісній автостраді Сіднкй в східній затоці наприкінці минулого тижня, автомобіль зазнав невдачі: болт на лівій передній підвісці, розбитий під час інтенсивних випробувань на гальмування, змусив автомобіль з’їхати з проїзної частини і ковзати по узбіччі 30 метрів. В той час на борту знаходилися чотири студенти, але ніхто не постраждав. Незважаючи на невдачу, команда студентів працювала в останні вихідні дні та ночі, щоб відновити пошкодження та посилити всі динамічні системи автомобіля, для відповідності їх початковому графіку.

Марк Хоффман, декан інженерії та машинобудування Університету Нового Південного Уельсу, сказав, що подібні проблеми – це можливість навчання: “автомобіль працює на самій межі можливого, і студенти проходять через напружені випробування перед гонкою, вони стикаються з напруженою умовою, тому не дивно, що вони зустрічаютьз невдачі», – коментує він. «Це те, про що повинна йти інженерна ступінь, дізнавшись про складні, реальні проблеми».

 

Команда Sunswift веде світовий рекорд швидкості для електромобіля, визнаний у 2014 році міжнародною автомобільною федерацією, коли їх попередній автомобіль, Sunswift ‘eVe’, подорожував зі швидкістю 100 км / ч на відстань 500 км на одній зарядці. Таким чином зламавши рекорд, який протримався 26 років, і був визнаний світовим рекордним трофеєм. Команди, які конкурують у світовому сонячному заїзді Bridgestone цього року, прибудуть з Бельгії, Канади, Чилі, Німеччини, Гонконгу, Індії, Ірану, Японії, Малайзії, Нідерландів, Польщі, Сінгапуру, Южной Африки, Южной Кореи, Швеции, Тайваня, Таиланда, Турції, об’єднаного королівства і США, а також Австралії.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: