Adidas створив взуття з океанського пластику, яке вже можна придбати

05.11.2016 0 By Chilli.Pepper

Кампанія створить тільки 7 000 пар моделі UltraBoost Uncaged Parley, повідомляє engadget.com.

adidasxparleyub_a

Наприкінці минулого року Adidas об’єднався з Parley, організацією підвищення обізнаності щодо забруднення океану, щоб розробити частково віддруковане у 3D взуття з викорстаної у друге морської пластмаси. Потім, в 2016 році, обидві компанії прийняли у партнерстві ще один крок вперед з обмеженим тиражем Adidas X Parley, бігових кросівок, який також включав матеріали, створені з океанських відходів. В кінцевому рахунку, обидві ці концепції проклали шлях для того, про що оголошує гігант спортивного одягу сьогодні: UltraBoost Uncaged Parley.

На відміну від силуету Adidas x Parley, де 100 пар були видані через Instagram-конкурс , цього разу ви будете мати справжню можливість купити, коли вони надійдуть у продаж наступного місяця за ціною $ 200. Всі казали, що Adidas робить 7000 пар UltraBoost Uncaged Parley, а компанія говорить, що планує випустити не менше мільйона пар, використовуючи океанський пластик наприкінці 2017. Це ще одна ознака готовності Adidas ризикувати, особливо з інноваціями стійкості і новими технологіями, як наприклад 3D-друк.

Ця модель заснована на дизайні UltraBoost Uncaged (ультра-підвищена звільненність), однієї з найпопулярніших моделей взуття бренду – рухливість-зустрічі-життєвий стиль. Головна відмінність тут, однак, полягає в тому, що версія Parley має м’який Primeknit (технологія Adidas) – верх створений з 95 відсотків океанcького пластику. Інші деталі, такі, як шнурки, кришки п’яти, тасьма п’яти і стелька-вкладиш, також були зроблені з матеріалів, видобутих Parley під час прибережних операцій на Мальдівах, згідно із повідомленнями Adidas.

Між тим, устілка (або стелька) є Boost-технологією всіх Adidas. Це той же пінистий матеріал, використаний у його Yeezys, NMD і UltraBoost флагманських бігових кросівках. Компанія говорить, що вона повинна була розвивати Uncaged Parley без шкоди для продуктивності, додавши, що ключем було зберегти кожен сигнатурний елемент бігових кросівок. Іншими словами, якщо вам пощастить отримати пару, носіть її, як і будь-яку іншу. Не допускайте, щоб ці волокна нитки зупиняли вас.

Тепер Uncaged Parley не єдиний продукт, народжений із співпраці Adidas-Parley. Футбольні клуби Баварія Мюнхен (Німеччина) і Реал Мадрид (Іспанія) дебютують із екологічними светрами 5 листопада і 26, відповідно. Вони з прінтами на водній основі і, за аналогією з UltraBoost Uncaged Parley , зроблені з переробленого океанчного пластику. Adidas не сказав, наскільки обмежені вони будуть, але ціна буде 100 $ за кожен, і будуть доступні 4 листопада для Баварії і 24 для Реал Мадрид.

Ті з вас, хто придбає один з Adidas х Parley знайде етикетку з вбудованим чіпом NFC , який дасть вам більше інформації про спільне підприємство. Цікаво відзначити, що логотипи команд будуть ледь помітні на сорочках, рішення, прийняте обома клубами і спонсорами підтримати відповідно зобов’язання Parley до океанів і стабільності.

Ерік Лідтке, член виконавчої ради Adidas Group, повідомив Engadget, що місія виходить за рамки того, що може зробити Adidas і Parley. Навпаки, це запрошення до всієї індустрії моди, щоб приєднатися до руху стабільності (або опору і стійкості). “Ми запрошуємо або кидаємо виклик іншим людям – брати на себе проблеми світу”, говорить він. “Ми [Adidas і Parley] не можемо вирішити цю проблему самотужки”. У той час, як, говорить Лідтке, Adidas не працюватиме з Nike найближчим часом, хіба коли-небудь, Parley безумовно буде відкритим для цього. І він уповноважений говорити так, тому що, він знаходиться у Керівному комітеті Океанів Parley.

“Індустрія повинна перетворитися з того що є проблемою, на те що є рішенням”, сказав засновник Parley Кирило Гучем. “Ми повинні винайти наш вихід з цієї ситуації, перебудувати матеріали і бізнес”. Гуч, у якого автор брав інтерв’ю після того, як він і Adidas привернув 19 країн з Організації Об’єднаних Націй, щоб допомогти їм у боротьбі із забрудненням океану, каже, що ми як суспільство повинні зрозуміти, наскільки ми чудові у вбивстві самих себе. Він каже, що все починається з пошуку альтернативи пластику, а також іншим токсичним матеріалам, і що робить їх придатними для використання в продуктах щоденного використання.

У будь-якому разі, використовувані удруге взуття і футбольні трикотажні вироби доводять, що ви можете мати добре розроблені продукти, які також є екологічно свідомими. У автора була можливість спробувати UltraBoost Uncaged Parleys й не дивно, що їх відчуття так само зручне, як регулярна пара яка у мене є. Вони також здавалося мали запах океану, але, можливо, це був просто злий жарт мозку над автором.

В кінцевому рахунку, говорить Гуч промисловість повинна діяти швидко, поки не стане надто пізно. “Немає Бетмена або Супермена, які прибудуть за викликом”, сказав він. “Якщо ми не виправимо це зараз, ми нікчемні люди”.

Ерік Лідтке і Кені Вест


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: