4 стратегії запам'ятовування

Good Will Hunting chalkboardЯкщо ви маєте намір щось вивчати, вам потрібно володіти двома видами попереднього знання:

• Знання про базові предмети, такі як математика, історія або программування

• Знання про те, як насправді працює вивчення

Не дуже добра новина: наша система освіти свого роду пропуск, проблематичний сам по собі, враховуючи, що ваша здатність навчатися є доосить величезним провісником життєвого успіху, від досягненнь в навчанні, до просування на роботі. Все це потребує вміння набувати після основного вміння.

«Батьки і педагоги доволі успішні у передачі першого виду знань,» ділиться психолог, письменниця Анні Мерфі Пол. «Ми комфортно говоримо про конкретну інформацію: імена, дати, цифри, факти. Але рекомендації, які ми пропонуємо по акту вивчення самого себе - »метакогнитивні «аспекти навчання - більш випадкові і це легко демонструється».

А саме, дослідження показує, що студенти із низьким рівнем успішності мають"суттєвий дефіцит" у свому розумінні когнітивних стратегій, які дозволяють людям добре вчитися. Це, говорить Пол, одна з причин, чому студенти погано навчаються, тому що вони не знають у достатній мірі  про те, як навчання насправді функціонує.

Це аспект культури.

Генрі Роедіджер і Марк Макденіел, психологи із Вашингтонського университету в Сент-Луісі і співавтори книги «Зробіть Опору: Наука успішного навчання», говорять, що "те, як ми навчаємо і вивчаємо у більшій мірі поєднання теорії, професійних знань та інтуіції".

Отже, давайте розколемо ці знання. Далі — стратегії навчання, що дійсно працюють.

Примушуйте себе згадувати.

Force yourself to recall.

Флешкарти примушують вас дійсно думати.

Наименш цікавою частиною ефективного навчання є те, що це складно. Дійсно, автори «Створіть опору» стверджують, що при вивченні важко, ви створюєте своє ​​найкраще набуття знаннь, таким же чином, як поднімання ваги на межі вашої здатності робить вас сильнішим.

Це просто, хоча і не легко, скористатися цим: примусьте себе згадати факт. Флешкарти є відмінним союзником у цьому, тому що вони примушують вас надавати відповіді.

Не піддавайтеся біглості.

Don't fall for fluency.

Перевірте своє пригадування, перш ніж рухатися далі і забути важливу інформацію, як наприклад ваш номер воріт.

Коли ви читаєте щось и це відчувається легким, те що ви переживаєте - біглість.

Це тільки додасть вам проблем.

Приміром: Скажімо, для прикладу, ви в аеропорту, і намагаєтесь запам'ятати, в яких воротах ваш рейс в Чикаго очікує на вас. Ви споглядаєте на монітори терминалу - це B44. Ви подумки міркуєте, «О, B44, це легко». Тоді ви йдте, буденно перевіряєте свій ​​телефон, і миттєво забуваєте, куда саме ви прямуєте.

Альтернатива: Ви читаєте номер воріт. Тоді ви відвертаєтесь від монітору, і запитуєте себе, які це ворота? Якщо ви можете згадати, що це B44, ви йдете добре.

Поєднайте нову річ зі старими.

Connect the new thing to the old things.

Зв'яжіть абстрактні поняття, наприклад теплопередачу, із чимось більш матеріальним -  гарячою кавою.

«Чим більше ви можете пояснити про те, як нове навчання відноситься до попереднього знання», пишуть автори «Зробіть опору», «тим сильніше буде розуміння нових знань, і тим більше зв'язків ви створете, що допоможе вам пригадувати пізніше».

Коли ви вплітаєте нові теми у свою, ​​вже існуючу мережу знань, ви развиваєтесь.

Один із вбивчих методів — придумати приклади із реального життя до принципів, які ви щойно виявили. Якщо ви тільки взнали про похилу риму, ви могли б прочитати вірші, котрі демонструють її. Якщо ви щойно взнали про теплообмін, ви могли б поміркувати про спосіб, яким тепла чашка кави розсіює тепло в ваших руках в день холодної зими.

Віддзеркалюйте, міркуйте, відображуйте.

Reflect, reflect, reflect.

Міркуйте над тим, що Ви вивчили так, щоб це всотилося.

Озиратися назад допомагає. У дослідженні Гарвардської школи бізнесу у співробітників, які перебували у кол-центрі, була на 22.8% більш висока робота, ніж у контрольної групи, через те, що вони проводили всього 15 хвилин роздумуючи над своєю роботою в кінці дня.

«Коли у людей є можливість поміркувати, вони відчувають підвищення в самоефективності,» говорить нам профессор Гарвардської школи бізнесу Франческа Джино. «Вони більш впевнені, що можуть досягати речей. В результаті вони докладають більше зусиль до того, що вони роблять і що вони вивчають».

Розмірковування, як може здаватися, призводить до меншої роботи, але воно веде до більшого досягнення.

За матеріалами: businessinsider.com


В тему:

UkrNET - поисково-информационный ресурс